Announcement

Collapse
No announcement yet.

Toby91`s bilstereo prosjekt. Bil: Opel Astra G 98 Stv

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Om det ikke heter damping mats på engelsk, er det mange som tar feil i tilfelle http://www.caraudiodirect.co.uk/dead...ping-mats.html
    [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

• hehe måtte søke ordet opp på google da jeg ikke husket hvordan man skreiv det på engelsk
      tror det holder med 3 lag i taket.
      har brukt opp nesten en heil pakke med BBD (4,77m2)
      takker for at dere er innom å kommenterer
      Mvh Tony Andrè
      Alpine Focal B2 Audio Pioneer dynaBel
      Opel Astra G 1999 Stv bilstereo prosjekt

Comment

• Fete greier Toby. Nå må du snart få inn amp og sub. Slik at vi andre får nyte fler heftige videoer fra bilen din, med mer enn 800 watt.
        Mvh
        J. Holm
        www.b2audio.com
        http://facebook.com/b2audio

Comment

• hehe får satse på det Jay
          får se om jeg får tid til å få opp igjen taket senere idag.
          også blir det sikkert mer demontering slik at jeg får dempet bagasjeromsgulvet også.

har også bestillt meg en Pioneer DEH-P88RS II som jeg ikke er helt sikker på hva jeg skal bruke til enda
          Mvh Tony Andrè

Comment

• da er taket omtrent oppe igjen(kun noe småtteri igjen)
            utrolig hvor mye mer tid som går på å montere ting sammen igjen enn å demontere.

brukte sikkert 3ganger så lang tid på å montere taket igjen som det tok å demontere det.
            imorgen(idag) blir dert mest sansynlig ikke gjort noe på dette prosjektet.

må begynne å feilsøke i en Audi 100 der det er støy på subutgangen på spilleren(Ground Zero GZCR 745MON )
            og kun på sub utgangen overhode ikke støy på forsterkeren som driver frontsettet.
            av kabling her så er det 53mm2 strømkabler.
            i denne bilen er det også mulig å slå av og på ABS og når denne blir slått av og på så kommer det et "dunk" idet den går i av posisjon.
            noen som har noen ideer om hva dette kan være?
            Mvh Tony Andrè

Comment

• Meeeget bra jobba med dempinga av taket, du! Håper jeg får det til like bra når jeg skal gjøre det...
              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• takk
                vart et strev å rulle på plass de mattene, kjenner det godt i ene skuldra
                prøvde også et mislykket forsøk på soting av bakruter, men det gikk ikke helt som planlagt
                vart litt for mye buer i rute både i høyde retning og lengde.
                men får se om jeg ikke prøver en gang til senere.
                med den finishen jeg har sett til nå i prosjekttråden din så tviler jeg ikke på at du klarer det bedre en meg
                takker for at folket er innom og kommenterer.
                setter stor pris på det

Edit: drar fram igjen denne slik at folk kan komme med forslag

skal begynne å feilsøke i en Audi 100 der det er støy på subutgangen på spilleren(Ground Zero GZCR 745MON )
                og kun på sub utgangen overhode ikke støy på forsterkeren som driver frontsettet.
                av kabling her så er det 53mm2 strømkabler.
                i denne bilen er det også mulig å slå av og på ABS og når denne blir slått av og på så kommer det et "dunk" idet den går i av posisjon.
                noen som har noen ideer om hva dette kan være?
                Last edited by Toby91; 09-06-2010, 00:44.
                Mvh Tony Andrè

Comment

• Hvor kjøpte du sånn rulle til å feste mattene, og funker det bra? Har alltid bare brukt henda jeg.
                  ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• brukte bare en slik rulle man bruker til tapet jeg
                    fungerer meget bra.
                    Mvh Tony Andrè

Comment

• Okei, men du bruker vel henda hvis det er noen kanter eller noe det må presses rundt? Så det ligger helt inntil overalt mener jeg...?
                      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• bruker fingrene dit jeg ikke kommer til ja.
                        men den rullen er såpass liten at jeg kommer til de fleste plassene.
                        men tror ikke jeg haddde gjort det dersom jeg hadde kjøpt en slik installbay rulle.
                        først presser jeg platen på plass så ruller jeg over hele platen et par ganger.
                        så varmer jeg platen med en varmluftspistol til platen er god og varm også ruller jeg over et par ganger til.
                        så gjentar jeg prosessen til jeg er fornøyd-

om dette er den "rette" måten å gjøre det på er jeg ikke sikker på, men det fungerer platene sitter som bare det.
                        Mvh Tony Andrè

Comment

• hehe der sa du noe hadde gått mye fortere.
                          også kunne man jo brukt en slik kjevle man kan fylle med varmt vann. slik at man slipper å bruke varmluftspistol
                          Mvh Tony Andrè

Comment

• Kjevle man kan fylle med vann sier du? Den var ny for meg
                            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• har faktisk en slik en liggende en slik derre gammel sak i plast.
                              tror de produserest enda.
                              er sikkert for å få mer vekt og for å varme opp det man skal kjevle ut slik att dette blir lettere.

men tror nok at jeg hadde gjort det på den måten jeg har gjort med varmluftspistol og rulle.
                              det sitter ihvertfall godt fast her.
                              Mvh Tony Andrè

Comment

• Dette ser bra ut Når vi først er inne på rare måter å feste dempematter med så brukte jeg en Pepsi Max flaske til å Presse/rulle med hehe.
                                Når får du inn resten av godsakene da? vil se en film av hele anlegget
                                Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

Comment

Working...
                                X